Meetings

Een meeting stelt u in staat op duidelijke wijze uw boodschap over te brengen naar uw doelgroep. Afhankelijk van het doel is dit bijvoorbeeld een personeelsmeeting, dealerbijeenkomst, afdelingsvergadering, managementoverleg of klantenvergadering.

Mogelijke aanleidingen voor een meeting

  • Als onderdeel van een salestraining
  • Kick-off van het nieuwe jaar, aankondiging nieuwe doelstellingen tijdens de salesmeeting
  • Versterken binding met uw dealers tijdens de dealerbijeenkomst
  • Productintroductie op de gebruikersdagen
  • Personeelsbijeenkomst
  • Salesmeeting als onderdeel van de incentive campagne
  • Bijeenkomst met uw relaties, extra aandacht voor uw klanten op de relatiedag
  • Uw eigen bedrijfsspecifieke doelen

Anders dan anders

Stel: u heeft het salesteam uitgenodigd voor een salesmeeting. De boodschap luidt dat er nog hard gewerkt moet worden om de gestelde doelstelling te behalen. Wij helpen u, als meeting planner, deze boodschap op creatieve en inspirerende wijze over te brengen. De uitgebreide verhandelingen en cijfertjes worden aangevuld met verrassende acties. Denk aan onverwachte sprekers, culinaire escapades zoals een Marokkaanse lunch op de werkvloer of een korte humoristische intermezzo tijdens het managementoverleg.

De standaard vergaderzaal verlaten we voor een verrassende en vooral inspirerende vergaderlocatie. Dit kan een blokhut op de Veluwe zijn, een iglo in Lapland, een Ottomaans Paleis in Istanbul of een Château in de Dordogne.

Prikkelen

Verrassende aandacht is het sleutelwoord. Rientjes & Partners reikt ideeën aan hoe u de deelnemers voorafgaand aan de salesmeeting enthousiasmeert en motiveert. Denk aan een persoonlijke uitnodiging voor de personeelsbijeenkomst, prikkelende gimmicks voorafgaand aan de dealerbijeenkomst, mystery guests voorafgaand aan de salesmeeting.

Bijzondere activiteiten tijdens het managementuitje verhogen de teamspirit. Gezamenlijk joggen in de vroege ochtend en ontbijten in een boomhut. ‘s Avonds met de boswachter op zoek naar ‘wilde dieren’. Bij terugkomst knappert het haardvuur en barsten de verhalen los. Zijn er bijzondere buitenlandse gasten op uw internationale meeting? Dan staat bijvoorbeeld de limousine klaar op Schiphol en zijn de hotelkamers in gereedheid gebracht.