Wie wij zijn

Gemotiveerd door de wil om in te spelen op de groeiende behoefte aan maatwerk reizen voor het bedrijfsleven en overheid is Rientjes & Partners in 1996 gestart met haar activiteiten. Ons bedrijf kenmerkt zich sindsdien door een constante groei van het aantal opdrachtgevers, productportfolio en uitbreiding van het team reisarchitecten.

Werkwijze

U werkt altijd met een vast contactpersoon: één van onze project managers. Hij of zij zorgt ervoor dat het project van begin tot eind soepel verloopt en zorgt ervoor dat alles uitstekend wordt geregeld en aan ieder detail wordt gedacht. De project manager zal in de meeste gevallen ook tijdens de uitvoering van de meeting, incentivereis, conferentie of het evenement aanwezig zijn. De samenstelling van het project team is afhankelijk van type en omvang van de opdracht. Onze werkwijze bestaat uit verschillende fases:

De werkwijze van Rientjes & Partners

Ons team

Alle (reis)concepten en ludieke projecten ontwikkelen we vanuit een karakteristiek 19e-eeuws herenhuis in hartje Deventer. Ons team bestaat uit enthousiaste medewerkers. Passie en persoonlijke betrokkenheid zijn sleutelwoorden, naar onze klanten, maar ook naar elkaar. Met de veelzijdige achtergronden van een ieder vormen we een professioneel en hecht team, waarbij humor en interesse een belangrijke rol spelen. Wij houden u graag op de hoogte over onze persoonlijke ervaringen tijdens de voorbereiding én de uitvoering van onze projecten in ons blog!

Wij stellen ons team graag aan u voor: